dimarts, 3 de juny del 2014

Món Laboral: Citroën

Vaig començar el setembre de 2013 a fer pràctiques, allà vaig conèixer al Mana i a l'Alfred que són els treballadors de la Citroën, i el Carlos que és el amo.

Tots els dilluns i dimecres anava a la Citroën i m’ensenyaven a canviar pneumàtics , pastilles de freno, fer la revisió dels cotxes, netejar, llimar cotxes, canviar vàlvules i peces...

L’horari era de 08:00 a 13:00, dilluns i dimecres.

M’he introduït al món laboral, m’agradaria seguir treballant més temps ara que ja acabo els estudis.

Vas coneixent als clients, i practiques l'atenció als clients. Allà hi posen la radio Rac105.

I la conclusió d’aquest treball és que m’ha agradat molt i no em faria res tornar-ho a repetir.  Jo recomano la Citroën.

Gurkit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada