dimecres, 4 de juny del 2014

Món Laboral: taller Rius Planas

Aquest curs vaig començar a fer practiques des de l’institut escola I.E Ramona Calvet i Piques, a principi de curs vaig anar a provar de cuidar vaques a la Bassola, una granja de vedella ecològica que tenim al poble, però les coses no van anar bé i vaig descobrir que sóc al·lèrgic a la palla i vaig haver de deixar-ho.

Al cap d'un parell de setmanes vaig començar al taller Rius, a les Comes de Castellterçol on vaig tocar diferents parts de la mecànica de vehicles 4x4. Des de principi de curs que estic allà i trobo que això de fer practiques és una cosa que ens va bé a tots els de l’aula oberta perquè és una manera d'iniciar-nos al món laboral, començar a veure què és treballar mentre ens treiem l'Educació Secundaria Obligatòria.

Allà al taller Rius he après diferents coses sobre la mecànica com per exemple que no tot és muntar peces i arreglar cotxes sinó que també s'ha de saber pensar les coses abans de fer-les i un cop tenir enllestida la feina cal deixar el vehicle en que que has treballat ben net.

La conclusió de tot això: trobo que és bo que els joves trobem què volem fer al llarg de la nostra vida i començar a preparar-nos per un futur no tan llunya, tot i que encara som nens.


Alex.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada