divendres, 6 de juny del 2014

Món laboral: llar d'infants l'Espurna

LA MEVA EXPERIENCIA LABORAL

La meva experiència laboral  va començar fa unes  5 setmanes a la guarderia l’Espurna de Castellterçol.  El començament va ser una miqueta difícil perquè els nens no em coneixien i tenien por, però a mida que va anar passant el temps em van començar a agafar confiança i em va començar a agradar la feina a la guarderia. El meu horari és els dilluns i dimecres de 8:30 a 13:00. La guarderia està situada al centre del poble molt a prop de la font de la Tortuga. A la guarderia son 3 noies i la veritat és que son molt maques totes. A la guarderia hi han 3 aules: la dels dofins que són els mes petits de la guarderia (de 0-1 anys), la dels lleons d' 1-2 anys i la de les girafes de 2-3 anys.

Amb el poc temps que he estat a la guarderia puc treure la conclusió que m’ha agradat molt i és una experiència que no em faria res tornar a repetir

Dídac.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada